Cume aduprà strisce di cera / carta depilatoria.

L'epilazione, per parechji, hè una parte essenziale di a rutina di bellezza settimanale.Strisce di cera o carta depilatoria elimina i capelli chì altrimenti sò difficiuli di ghjunghje cù rasoi è crema di cera.Sò abbastanza faciuli d'utilizà, relativamente sicuri, economici è di sicuru, efficaci.Chì hà fattustrisce di cera or carta depilatoriaa scelta più populari quandu si tratta di depilazione.
Allora, cumu pudemu ottene u più da a cera per pruduce u megliu finitu cù u minimu dolore è irritazione?Ci hè uni pochi di passi è prucedure chì pudete piglià per rinfurzà veramente a vostra cera.

Cumu migliurà a vostra ceretta per risultati di alta qualità

Lavate bè:U lavatu deve esse sempre u primu passu.L'epilazione irrita a pelle per a so natura, cusì vi vulete assicurà chì hè pulita è libera da terra o contaminanti.Lavate in acqua calda di sapone è dà à a zona di destinazione un bon scrub.Questu aiuterà ancu à dislodge a pelle morta da i pori è ammorbidisce a pelle in modu chì a striscia si appiccica megliu.

Esfoliazione:L'esfoliazione delicata prepararà ulteriormente a pelle per l'epilazione.Aduprendu una petra pomice dolcemente nantu à a pelle umida tirarà i capelli è rende più faciule per a pellestriscia di ceraper afferralli.Attenti, però, fate una forma assai gentile di esfoliazione!

Asciugà a zona:E strisce di cera ùn si attaccanu micca à a pelle umida, per quessa, asciugà bè a zona hè cruciale.Evitate di strofinare l'area asciutta perchè questu squashà i vostri capelli contr'à a vostra gamba, impediscendu chì a striscia di cera li afferrà bè.Invece, asciugà delicatamente l'area è aduprate talcu per assorbe à u massimu l'umidità eccessiva se ne necessariu.

Applica a striscia è tira: Strisce di ceradeve esse appiicatu in modu coherente è fermu.Sempre applicà a prissioni longu à u granu di u capeddu, per esempiu, i capelli di a gamba face in giù, cusì vi vulete cumpressà a striscia contr'à a pelle da u cima à u fondu, in a direzzione opposta chì ti tira (da u fondu à a cima per gambe).Tirà a striscia contr'à u granu fa più male, ma hè generalmente preferitu, postu chì tira i capelli da a radica è deve assicurà senza capelli per circa 2 settimane.

Una volta in u locu, sapete u trapanu!Qualchidunu averà i so rituali per sopportà u dulore, alcuni sò completamente desensibilizzati!Tira sempre a striscia rapidamente è fermamente, senza mezze misure!

Dopu à a cera
Dopu à l'epilazione, l'area sarà generalmente abbastanza rossa è dolente, ma spergu micca troppu male.Applicà l'acqua fridda à a zona per rinfurzà i pori è riduce u rossu.Qualchidunu sceglie ancu di applicà cubi di ghiaccio direttamente à a zona.
Ci sò diverse creme è lozioni dopu à a cera dispunibuli, alcune pò esse particularmente utili per quelli chì anu una pelle assai sensitiva chì tende à reagisce duramente à a cera.Queste lotioni cuntenenu moisturisers è antisettiche per riduce a inflamazioni è prevene l'infezzione.Mantene a pelle libera da irritanti per 24 ore, evite a ropa stretta è mantene l'attività sudada à u minimu.
Mantene sempre un ochju nantu à a vostra pelle quandu utilizate un novu pruduttu di cera per verificà segni d'allergii o altre reazione avversa, indipendentemente da e so strisce depilatorii, cera calda o crema di cera.


Tempu di posta: 03-Jan-2023