Passi per a depilazione cù carta depilatoria non tessuta
PULIZIA DI A PELLE:Lavate a zona di depilazione cù acqua tiepida, assicuratevi chì sia asciutta è poi applicate a cera d'api.
1: Scaldate a cera d'api: Mette a cera d'api in un fornu à microonde o in acqua calda è riscaldatela finu à 40-45 °C, evitendu u surriscaldamentu è e scottature di a pelle.
2: Applicà uniformemente: Applicà a cera d'api finamente cù un bastoncinu applicatore in a direzzione di a crescita di i capelli, cù un spessore di circa 2-3 millimetri, coprendu tutti i capelli.
3: Applicazione di tela non tessuta: Tagliate a tela non tessuta (o carta depilatoria) à a taglia ghjusta, attaccatela nantu à a zona di applicazione è tenetela per 2-4 secondi, è strappatela rapidamente.
4: Cura di seguitu: Pulite a pelle cù acqua tiepida dopu a rimuzione è applicate una lozione calmante o gel d'aloe vera per alleviare l'irritazione.
Precauzioni
Mantene a pelle tesa quandu si rimuove, strappa rapidamente in direzione contraria à a crescita di i peli (180 gradi), evitate di tirà à 90 gradi.
Sè i peli ùn sò micca cumpletamente eliminati, aduprate una pinzetta per strappà delicatamente i peli residui in a direzzione di a crescita di i peli.
Si cunsiglia di pruvà prima lucalmente e zone sensibili, smette subitu di usà si si verifica rossore o gonfiore.
A nostra sucietà hè specializata in a pruduzzione di prudutti non tessuti, frà i quali ci sò prudutti spa dispunibili:carta depilatoria, lenzuolo monouso, salvietta monouso, asciugamano da bagno monouso, asciugamano per capelli asciutti monousoSustenemu dimensioni, materiale, pesu è imballaggio persunalizati.
Data di publicazione: 07 lug 2025
