Sè vo campate in un appartamentu, pudete vulete cumincià à addestra u vostru cane in casa cùtappetini per cuccioliCusì, u vostru cane pò amparà à fà i so bisogni in un locu designatu in casa vostra.
1. Segui un prugramma di 24 ore.
Per addestrare u vostru cane in casa, avete bisognu di seguità strettamente un prugramma. Questu stabilirà una rutina per voi è u vostru cane. U vostru cane hà bisognu di sorte a prima cosa di a mattina, dopu i pasti è i tempi di ghjocu, è prima di andà in lettu. Ogni mumentu deve esse pigliatu in contu. U prugramma varierà secondu l'età di u vostru cane - calculate chì u vostru cane pò tene a so vescica per un'ora per ogni mese di età, più un'ora. Cusì un cucciolu di dui mesi pò aspittà trè ore massimu; un cucciolu di trè mesi pò aspittà quattru ore massimu, è cusì via.
2. Sceglite un locu designatu per fà i bisogni in interni.
Sceglite un locu in casa vostra chì sia adattatu per i bisogni di u vostru cane. Idealmente, questu hè un locu cù pavimenti faciuli da pulisce cum'è un bagnu o una cucina. Pone untappetinu per cuccioliquì.
Duvete esse quellu chì sceglie u locu di i bagni. Duvete esse d'accordu cù a so pusizione quandu hè in casa. Per esempiu, pudete micca vulè mette un tappetinu per cuccioli in a vostra cucina sè ùn vulete micca avè cacca è pipì di cane vicinu à induve cucini è manghji.
Aduprate un linguaghju coerente per riferisce à questu locu. Per esempiu, quandu u vostru cane ghjunghje à questu puntu, dite "Andate à fà i vostri bisogni", o aduprate un segnu verbale simile. Allora u vostru cane assucierà questu locu cù l'usu di i bagni.
3. Porta u to cane à u locu di i bagni.
À un'ora prevista per andà à u bagnu, o quandu ricunnoscite i segnali di u vostru cane per avè bisognu di fà i so bisogni, purtatelu à u bagnu.tappetinu per cuccioli.
Pudete vulè purtallu à guinzaglio, ancu s'ellu hè dentru. Questu l'abituerà à u guinzaglio, chì pudete avè bisognu quandu cuminciate u vostru addestramentu à u vasinu fora.
4. Cambià utappetinu per cucciolispessu.
Assicuratevi di pulisce dopu chì u vostru cane si sia alleviatu. I cani vorranu fà i so bisogni induve sentenu l'odore di a so urina, dunque duvete lascià un tappetinu per cuccioli usatu cù un pocu d'urina sottu à un tappetinu pulitu. Eliminate tutti i escrementi da a zona dopu chì u cane si sia alleviatu.
5. Amparate i segni di u vostru cane.
Fate attenzione à u vostru cane per amparà quandu ellu deve andà. Questu puderia include u cane chì cammina rigidamente o in cerchi, annusendu u pianu cum'è s'ellu cerca un locu per fà pipì, o lascendu a so coda ripusà in una pusizione strana.
Sè u vostru cane pare avè bisognu di fà i so bisogni, purtatelu subitu à u so locu designatu. Fate questu ancu s'è vo ùn site micca à a vostra pausa per andà in bagnu prevista.
6. Tenite un ochju vicinu à u vostru cane in ogni mumentu.
Avete bisognu di tene un ochju vigilante nantu à u vostru cane ogni volta ch'ellu hè fora di a so gabbia. Ancu s'ellu hè in cucina durante u so tempu liberu, avete sempre bisognu di survegliallu. Questu vi assicurerà di piglià lu prima ch'ellu abbia un accidente. Hè imperativu durante questu tempu chì u vostru cane associ l'usu di i bagni cù l'andà à u so cucciolu.
Pudete cunsiderà d'attaccà u vostru cane à a vostra cintura cù un guinzaglio quandu hè fora di a so gabbia. In questu modu, sarete sicuru di tene lu assai vicinu à voi. Pudete seguità i so movimenti più da vicinu.
7. Pulite subitu l'accidenti.
Sè u vostru cane hà un accidente in casa, pulitelu u più prestu pussibule. Ùn vulete micca chì u vostru cane si allevi in altrò chè nantu à u tappettu di u cucciolu.
Ùn aduprate micca un detergente à basa d'ammoniaca. L'urina cuntene ammoniaca, dunque u vostru cane puderia assucià l'odore di u detergente cù l'urinazione. Invece, aduprate un detergente enzimaticu nantu à e zone sporche.
Ùn punisce micca u vostru cane per avè un accidente.
Data di publicazione: 27 dicembre 2022