Salviette umide amichevoli per la pelle: scopri quali tipi sò sicuri

3
I salvietti umidi sò cusì pratichi per avè intornu chì pudete avè parechje marche è tipi intornu à a vostra casa.I populari includenusalviette per i zitelli, asciugamani,salviette lavabili, èsalviette disinfettanti.
Puderete esse tentatu d'utilizà in ocasioni una pulitura per fà una funzione chì ùn hè micca destinata à fà.E qualchì volta, pò esse bè (per esempiu, usendu un pulitore per u zitellu per rinfrescà dopu un entrenamentu).Ma altri volte, puderia esse dannusu o periculosu.
In questu articulu, andemu nantu à i sfarenti tippi di salviette dispunibuli è spieghemu quale sò sicuru d'utilizà nantu à a vostra pelle.

Quali salviette umide sò sicure per a pelle?
Hè impurtante di sapè chì tipi di salviette umide sò bè ​​​​per aduprà nantu à a pelle.Questu hè soprattuttu impurtante se voi o i vostri figlioli anu una pelle sensibile, soffrenu d'allergii, o avete qualchì cundizione di a pelle, cum'è eczema.
Eccu una lista rapida di e salviette umide amichevuli di a pelle.Andemu in dettagliu nantu à ognunu quì sottu.
Salviettine per i zitelli
Salviette antibatteriche per le mani
Salviette sanitizzanti per le mani
Salviette lavabili

Sti tipi di salviette umide ùn sò micca amichevuli di a pelle è ùn deve micca esse usatu nantu à a vostra pelle o altre parti di u corpu.
Salviettine disinfettanti
Pulisce lenti o apparecchi

I salviette per i zitelli sò amichevuli à a pelle
Salviettine per i zitellisò pensati per esse usatu per i cambiamenti di diaper.I salviette sò morbidi è durable, è cuntenenu una formula di pulizia delicata apposta per a pelle delicata di u zitellu.Puderanu esse aduprati in altre parti di u corpu di u zitellu o di u zitellu, cum'è e so braccia, i gammi è a faccia.

E salviette antibatteriche per a manu sò amichevuli à a pelle
I salviette antibacteriali sò pensati per tumbà i batteri nantu à e mani, cusì sò sicuru d'utilizà nantu à a pelle.Parechje marche di salviette mani, cum'èSalviettine antibatteriche per le mani Mickler, sò infusi cù ingredienti idratanti cum'è l'aloe per aiutà à calmà e mani è prevene a pelle secca è cracked.
Per ottene u massimu di e salviette antibacteriale per a manu, assicuratevi di asciugà finu à i polsi, i dui lati di e vostre mani, trà tutti i diti, è i vostri ditte.Lasciate e vostre mani secche completamente dopu l'usu è scartate a pulita in un cespugliu.

I salviette sanitizzanti per a manu sò amichevuli à a pelle
I panni sanitizzanti di e mani sò diffirenti da i panni antibacteriali per a manu in chì cuntenenu alcolu.Tovaglioli per a manu alta alcolu cum'èSalviettine igienizzanti per le mani Micklercuntene una formula proprietaria di 70% alcolu chì hè clinicamente pruvata per tumbà u 99,99% di i batteri cumunimenti truvati, mentre chì elimina ancu a terra, a sucietà è altre impurità da e vostre mani.Queste salviette umide sò ipoallergeniche, infuse cù aloe idratanti è vitamina E, è sò imballati individualmente per a portabilità è a cunvenzione.
Simile à e salviette antibacteriale per a manu, sguassate tutte e zone di e vostre mani accuratamente, permettenu di asciugare à l'aria, è scaccià i salviette usate in un cespugliu (mai flush in un toilette).

I salvietti flushable sò amichevuli à a pelle
U tissu igienico umitu hè sviluppatu apposta per esse delicatu nantu à a pelle delicata.Per esempiu,Salviette lavabili Micklersò morbidi è durable per furnisce una sperienza di pulizia còmoda è efficace.I salviette flushable* ponu esse senza fragranza o delicatamente profumate.Parechje di elli cuntenenu ingredienti idratanti, cum'è l'aloe è a vitamina E, per una sperienza di asciugatura più calmante in e vostre regioni inferiori.Cerca salviette ipoallergeniche senza parabeni e ftalati per minimizzare l'irritazione della pelle.

I salvietti disinfettanti ùn sò micca amichevuli di a pelle
I panni disinfettanti cuntenenu sustanzi chimichi chì uccidenu batteri è virus, chì ponu causà irritazione di a pelle.Questi tipi di salviette sò fatti per pulizziari, sanitizà è disinfettate superfici non porose, cum'è tavule, tavule è toilette.

Lens Wipes ùn sò micca amichevuli di a pelle
I salviette pre-umidificate pensate per pulisce lenti (occhiali è occhiali da sole) è i dispositi (schermi di computer, smartphones, schermi tattili) ùn sò micca destinati à pulisce e mani o altre parti di u corpu.Contenenu ingredienti apposta per pulisce i vetri è l'equipaggiu di fotografia, micca a pelle.Hè ricumandemu di lavà e mani cù acqua è sapone dopu à scaccià a lenti di lenti.

Cù tanti tipi di salviette dispunibuli da a marca Mickler, avete sempre u tipu chì avete bisognu per rende a vostra vita più pulita è più còmuda.

https://www.micklernonwoven.com/oem-odm-treasure-household-female-toilet-wet-wipes-large-capacity-and-large-size-household-wet-toilet-paper-product/ https://www.micklernonwoven.com/skin-friendly-soft-organic-biodegradable-flushable-baby-water-wet-wipe-product/ https://www.micklernonwoven.com/customized-design-organic-biodegradable-wood-pulp-baby-wet-wipes-product/


Tempu di post: 19-10-2022