Funzioni di Wipes Flushable

Quandu compratissuto igienico umido, e caratteristiche chì pudete sceglie includenu:

Flushability
Questu pò parè senza dì, ma hè impurtante di nutà chì micca tuttitissuto igienico umidoi marchi sò flushable.Assicuratevi di verificà l'imballu per cunfirmà ch'elli ponu esse lavati in u bagnu.In generale, hè cunsigliatu di lavà solu una salvietta umida à u mumentu.
Profumatu o senza odore
A maiò parte di a ghjente piace i tovaglioli umidi cù una fragranza ligera pulita.Se no, ci sò parechje opzioni senza fragranza è senza fragranza dispunibili.
Contene alcolu o senza alcolu
Certi marchi cuntenenu alcolu, mentri àutri sò senza alcolu.Ci sò vantaghji è svantaghji à l'alcohol, cusì truvate a suluzione chì si adatta megliu à i vostri bisogni.
Liscio / senza struttura o strutturato
I panni texturizzati ponu furnisce una pulita più efficace, mentre chì una pulita liscia pò esse più dolce è calmante, secondu a sensibilità di a vostra pelle.
Pulisce a taglia
E dimensioni è u grossu di e salviette flushable varienu da a marca.
Ply: Simile à a carta igienica, i salvietti flushable venenu in una sola o doppia.
Dimensione di u pacchettu
U numaru di salviette varieghja in ogni pacchettu.Hè cumunu per una marca per purtà parechje dimensioni di pacchettu.Se vulete portà un pocu in a vostra borsa per viaghji à u bagnu mentre fate shopping, in palestra o à u travagliu, i cunti più bassi sò ideali.E dimensioni di cunti più alti sò fantastichi per avè in casa in ogni bagnu.
Tipu di imballaggio
I salviette lavabili venenu in pacchetti di plastica morbidi, richiudibili è cuntenituri di plastica rigida cù coperchi pop-up.A maiò parte sò pensati per apre è chjude facilmente cù una manu.I pacchetti soft-pack sò più ecologichi è usanu menu plastica per fà.

Sò i panni umidi megliu cà a carta igienica?
Da una perspettiva di igiene, i salvietti umidi vincenu.
Per una pulizia più efficace, e salviette umide vincenu a manu.
Per una sperienza di pulizia più calmante è delicata, duvemu torna cù salviette umide.
Da una perspettiva di costu, a carta igienica vene avanti.Ma u splurge hè cusì vale a pena!


Tempu di Postu: Aug-12-2022