U cambiamentu versu e salviette rispettose di l'ambiente porta u mercatu mundiale di e salviette non tessute versu un mercatu di 22 miliardi di dollari.
Sicondu The Future of Global Nonwoven Wipes to 2023, in u 2018, u mercatu mundiale di e salviette non tessute hè valutatu à 16,6 miliardi di dollari. Per u 2023, u valore tutale crescerà à 21,8 miliardi di dollari, un tassu di crescita annuale di 5,7%.
A cura di a casa hà avà superatu e salviette per i zitelli in u mondu sanu in valore, ancu s'è e salviette per i zitelli cunsumanu più di quattru volte più tunnellate di tessuti non tessuti chè e salviette per a cura di a casa. Guardendu in u futuru, a principale differenza in u valore di e salviette serà u cambiamentu dasalviette per i zitelli to salviette di cura persunale.
À u livellu mundiale, i cunsumatori di salviette desideranu un pruduttu più sustenibile per l'ambiente, è usalviette lavabili in lavatrice è biodegradabiliU segmentu di u mercatu riceve assai attenzione. I pruduttori di tessuti non tessuti anu rispostu cù una espansione significativa di i prucessi chì utilizanu fibre cellulosiche sustenibili. E vendite di salviette non tessute sò ancu guidate da:
Cunvenienza di u costu
Igiene
Prestazione
Facilità d'usu
Risparmiu di tempu
Dispusibilità
Estetica percepita da u cunsumadore.
L'ultime ricerche nantu à stu mercatu identificanu quattru tendenze chjave chì affettanu l'industria.
Sustenibilità in a pruduzzione
A sustenibilità hè una cunsiderazione maiò per e salviette à basa di tessuti non tessuti. I tessuti non tessuti per e salviette sò in cumpetizione cù a carta è/o i substrati tessili. U prucessu di fabricazione di a carta usa grandi quantità d'acqua è di prudutti chimichi, è l'emissioni di contaminanti gassosi sò storicamente cumuni. I tessili necessitanu alti livelli di risorse, spessu richiedendu pesi più pesanti (più materie prime) per un compitu datu. U lavaggiu aghjusta un altru stratu d'acqua è di usu di prudutti chimichi. In paragone, cù l'eccezzione di u wetlaid, a maiò parte di i tessuti non tessuti utilizanu poca acqua è/o prudutti chimichi è emettenu assai pocu materiale.
Megliu metudi per misurà a sustenibilità è e cunsequenze di ùn esse sustenibile diventanu sempre più evidenti. I guverni è i cunsumatori sò preoccupati, ciò chì hè assai prubabile di cuntinuà. E salviette non tessute rapprisentanu una suluzione desiderabile.
Fornitura di tessuti non tessuti
Unu di i fattori più impurtanti per e salviette umidificate in i prossimi cinque anni serà a sovraofferta di tessuti non tessuti di alta qualità per u mercatu di e salviette. Alcuni settori induve si prevede chì a sovraofferta averà un impattu maiò sò e salviette lavabili in lavatrice, e salviette disinfettanti è ancu e salviette per i zitelli. Questu si traduce in prezzi più bassi è in un sviluppu acceleratu di i prudutti, postu chì i pruduttori di tessuti non tessuti cercanu di vende sta sovraofferta.
Un esempiu hè u spunlace idrointangled wetlaid utilizatu in e salviette lavabili. Solu uni pochi d'anni fà, solu Suominen pruducia stu tipu di non tissutu, è solu nantu à una linea. Cù a crescita mundiale di u mercatu di a carta igienica umida lavabile, è a pressione per aduprà solu non tissuti lavabili aumentava, i prezzi eranu alti, l'offerta era limitata, è u mercatu di e salviette lavabili hà rispostu.
Requisiti di rendiment
E prestazioni di e salviette cuntinueghjanu à migliurà è in certi applicazioni è mercati anu cessatu d'esse un acquistu discrezionale di lussu è sò sempre più un requisitu. Esempi includenu salviette chì si sciacquanu è salviette disinfettanti.
E salviette lavabili à l'iniziu ùn eranu micca dispersibili è eranu inadeguate per a pulizia. Tuttavia, sti prudutti sò migliurati à tal puntu chì a maiò parte di i cunsumatori ùn ponu più fà senza. Ancu s'è l'agenzie guvernamentali cercanu di pruibisceli, si prevede chì a maiò parte di i cunsumatori adupreranu menu salviette dispersibili invece di fà senza.
E salviette disinfettanti eranu una volta efficaci contr'à E. coli è un certu numeru di batteri cumuni. Oghje, e salviette disinfettanti sò efficaci contr'à l'ultime ceppe di influenza. Siccomu a prevenzione hè u mezzu u più efficace per cuntrullà tali malatie, e salviette disinfettanti sò guasi un requisitu sia per l'ambiente domesticu sia per quellu sanitariu. E salviette continueranu à risponde à i bisogni suciali, prima in un sensu rudimentale è dopu in un modu avanzatu.
Fornitura di materie prime
Sempre di più a pruduzzione di tessuti non tessuti si move in Asia, ma hè interessante chì alcune materie prime maiò ùn sianu micca prevalenti in Asia. U petroliu in u Mediu Oriente hè abbastanza vicinu, ma l'approvvigionamentu di petroliu di scistu nordamericanu è e raffinerie sò più luntane. A pasta di legnu hè ancu centrata in America di u Nordu è di u Sudu. U trasportu aghjusta incertezza à a situazione di l'approvvigionamentu.
I prublemi pulitichi in forma di un crescente desideriu guvernamentale di prutezziunisimu in u cummerciu ponu avè cunsequenze maiò. L'accuse antidumping contr'à e principali materie prime prodotte in altre regioni ponu causà danni à l'offerta è à a dumanda.
Per esempiu, i Stati Uniti anu messu in opera misure di prutezzione contr'à u poliestere impurtatu, ancu s'è a pruduzzione di poliestere in America di u Nordu ùn risponde micca à a dumanda interna. Cusì, mentre chì à u livellu mundiale ci hè una sovraofferta di poliestere, a regione nordamericana puderia benissimo sperimentà scarsità di furnitura è prezzi elevati. U mercatu di e salviette serà aiutatu da prezzi stabili di e materie prime è ostacolatu da prezzi volatili.
Data di publicazione: 14 di nuvembre di u 2022